نمایشگاه موبایل دبی

شرح: 

نمایشگاه موبایل دبی، با بیش از سه هزار شرکت کننده، پنجاه ارائه‌‌دهنده و به نمایش گذاشتن آخرین محصولات در زمینه تلفن همراه، به ادعای برگزارکنندگان آن بزرگترین رویداد مرتبط با این تکنولوژی در خاورمیانه می‌باشد. به ‌طوری که درطی برگزاری آن، علاوه بر ۸ ارائه و برگزاری بیش از ۶۰ کنفرانس رایگان، راه‌اندازی محصولات منطقه‌ای به نمایش عموم گذاشته می‌شود.
این نمایشگاه که فعالان این صنعت، سرمایه‌ گذاران و مدیران سازمان‌های مختلف را از تمامی کشورهای اطراف گردهم می‌آورد، شامل بخش‌های مختلفی می شود، ازجمله: اپلیکیشن‌ها، تبلیغات و بازاریابی، زیرساخت‌ و‌ امنیت، پلت‌فورم‌ها و دستگاه‌ها، وجوه و پرداخت.
در دنیای تجارت تلفن همراه، همه به دنبال کشف راز ایجاد اپلیکیشن‌های سودآور هستند و به دنبال گسترش استراتژی‌های خود و مشارکت در سودی هستند که از تحول در این صنعت به دست می‌آید. برندهای تجاری، برای اینکه بتوانند حضور آنلاین داشته باشند نیازمند داشتن یک اپلیکیشن هستند. از این‌رو، نمایشگاه موبایل دبی این امکان را به اشخاص حقیقی و حقوقی که خواهان تبدیل به برندهای تجاری معروف هستند، می‌دهد که با شرکا و عرضه‌کنندگان جدیدی آشنا شوند و روابط کلیدی خود را توسعه دهند.
آژانس‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی برای کامیابی در سوددهی، خود را نیازمند استفاده از قدرتی که تلفن همراه در بازاریابی و تبلیغات دارد، می‌بینند. این نمایشگاه جایی است که بازاریاب‌ها نیازهای خود در ارتباط با تلفن همراه را به بحث و مناظره می‌گذارند و می‌توانند چالش‌هایی که در بازاریابی چند شبکه‌ای وجود دارد و شامل تلفن همراه هم می‌شود، تسهیل کرد. برخی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه را نیز سازمان‌هایی تشکیل می‌دهند که با هدف ایجاد یک اهرم محرک جهت توانمندسازی کارکنان خود، بهره وری سوخت و یا تعامل با مشتریان، به دنبال توسعه اپلیکیشن‌های سازمانی هستند.
نمایشگاه موبایل دبی، تجارت تلفن همراه، بانکداری و نوع آوری در پرداخت را برای شرکت‌های مخابراتی، بانک‌ها و خرده فروشی‌ها تأمین می‌کند و بر تمام آن چیزی که خرده فروشی‌ها به آن نیاز دارند متمرکز می‌شود از جمله این موارد می‌توان به تبدیل جریان پرداخت از طریق تلفن همراه به عنوان اصلی ترین نوع پرداخت جهت توجیه تکنولوژی و سرمایه گذاری در زیرساخت‌ها، جلب اعتماد مشتری در امنیت پرداخت از طریق تلفن همراه و ... اشاره کرد.
حضور در این نمایشگاه که هر سال نیز به تعداد شرکت‌کنندگان آن افزوده می‌شود، فرصت خوبی برای سرمایه گذارانی است که علاقمند به سرمایه‌گذاری در بازار تکنولوژی‌های جدید و سودآور و همچنین ارائه خدمات مطمئن و قابل اعتماد هستند. همچنین شرکت‌ها می‌توانند با روش‌های موفقیت و پیشرفت در این صنعت آشنا شوند و دریابند که چگونه می‌توانند از استراتژی خود در زمینه خدمات تلفن همراه محافظت کرده، در به ثمر رساندن آن به موفقیت دست یابند. این رویداد همچنین بستر مناسبی برای پیشگامان این صنعت فراهم می‌کند که بتوانند تجارت خود را با شرکت‌های نوپای منطقه‌ای از طریق برگزاری جلسات متعدد توسعه دهند.

نام انگلیسی: 
Dubai Mobile Show
زمینه نمایشگاه: 
محل برگزاری: 
دبی

افزودن دیدگاه جدید