نسخه جدید وبسایت فرنگ

متن: 
با همت تیم پشتیبان وبسایت فرنگ، و کمک دوستانی که پیشنهادهای خود را جهت بهبود وبسایت ارائه دادند و همچنین کسانی که مشکلات موجود در فرنگ را به اطلاع تیم رساندند، وبسایت فرنگ از حالت آزمایشی خارج شد. لازم است که از همه‌ی دوستانی که به هر نحو با ما تماس گرفتند تشکر کنیم.
در این مرحله مشکلات گزارش‌شده، اعم از فنی یا طراحی، رفع گشته و برخی امکانات جزئی نیز به وبسایت اضافه شده‌اند. همچنین بیشتر محتوای وبسایت فرنگ بازبینی و تکمیل شده است.
در مراحل پیش رو، علاوه بر رونمایی از برخی امکانات، محتوای فرنگ نیز به مرور زمان تکمیل و تصحیح خواهد شد. در این راه، قدردان کمک و نظرات کاربران محترم وبسایت فرنگ خواهیم بود.
در حال حاضر بهترین راه برای تعامل شما با وبسایت فرنگ، درج نظرات خودتان راجع به کشورها و شهرهایی است که تابحال مسافرت نموده‌اید. شما می‌توانید با نام و ایمیل خود دیدگاه خود را ثبت نمایید. به زودی امکان ثبت‌نام در فرنگ به همراه معرفی یک سرویس کاربردی امکان‌پذیر خواهد بود.
لطفا اگر خطای فنی در وبسایت فرنگ مشاهده نمودید، از طریق صفحه تماس با فرنگ در میان بگذارید. همینطور در مورد اشتباه در محتوا، علاوه بر صفحه تماس با ما می‌توانید با استفاده از فرم دیدگاه صفحه مذبور نیز اطلاع‌رسانی نمایید.
با تشکر مجدد از همه‌ی کاربران محترم
تیم پشتیبان فرنگ

افزودن دیدگاه جدید