تغییرات فرنگ در آبان و آذر ۹۳

متن: 
در طی دو ماه گذشته تغییراتی در قسمت‌های مختلف وبسایت اعمال کردیم، که مهمترین آنها مربوط به قسمت قالب وبسایت بود. رابط کاربری قبلی وبسایت به شدت شلوغ بود و متحرک بودن بخش‌های زیادی از صفحه اول سایت باعث سردگمی کابران می‌شد. در قالب جدید با توجه بازخوردهای دریافت شده سعی کردیم که قالبی ساده‌تر و کابردپذیرتر طراحی کنیم.

فرنگ

طی دو هفته کاری، علاوه بر طراحی مجدد رابط کاربری فرنگ، اطلاعت جدیدی نیز به وبسایت اضافه شد. یکی از این امکانات نمایش اطلاعات بیش‌بینی آب و هوای ۷ روز آینده در بخش شهرها بود که برای مثال نمایی از آب و هوای شهر استانبول را در زیر مشاهده می‌کنید.


در زمان توسعه و تغییر رابط کاربری، بازخوردهایی در مورد محتوای وبسایت نیز دریافت کردیم و با حذف و اضافه کردن محتوای موجود سعی کردیم تا با توجه به بازخوردها، اطلاعات مفیدتری در اختیار کاربران قرار دهیم. بطور مثال قسمت «اطلاعات پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه‌» به دلیل این که استخراج و نمایش این اطلاعات از وبسایت‌های فرودگاه‌های کشور بود که اغلب به روز نمی‌شدند. و همچنین با توجه به بازخورد‌های احساس کردیم که این بخش کابردی زیادی برای کاربران ندارد. و به همین دلایل تصمیم گرفتیم که این بخش را حذف کنیم.

با توجه به چشم‌اندازهای آینده وبسایت، همکارانی با تحصیلات گردشگری و همچنین دوستانی سفر دوست و جهانگرد به تیم تحریریه وبسایت اضافه شدند، تا با توجه به تجربیاتی که در سفرهای خودشان داشتند، بازبینی‌هایی در اطلاعات گردشگری که پیش از از این تالیف شده بود انجام دهند. تا این لحظه اطلاعات گردشگری کشورهای  گرجستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، امارات متحده عربی، مالدیو، سنگاپور، سریلانکا و نپال بازبینی شده‌اند.


از موارد دیگر که در قسمت تحریریه‌ی فرنگ در حال تالیف هست، می‌توان به اطلاعات نمایشگاه‌های مهم کشورهای همسایه ایران اشاره نمود. ما با معرفی نمایشگاه‌های بین‌المللی قصد ارائه اطلاعات مفید به بازرگانان و صاحبان صنایع و خدمات کشورمان داریم تا بتوانند سفرهای تجاری خود را با اطلاعات ما برنامه‌ریزی نمایند تا سهمی، هر چند کوچک، در بالندگی اقتصادی ایران عزیز داشته باشیم.


-تیم توسعه و پشتیبانی «فرنگ: راهنمای سفر»
منابع و اطلاعات بیشتر: 

افزودن دیدگاه جدید