جشنواره غذای دبی

شرح: 

پیش از این در وبسایت فرنگ، شما را با نمایشگاه مواد غذایی گلفود دبی و همچنین نمایشگاه ماشین آلات صنایع غذایی گلفود دبی آشنا کرده بودیم. دبی با گردهم آوردن برندها و ایده‌های نو و دنبال کردن جدیدترین رویکردهای جهانی مطرح در حوزه صنایع غذایی و هتلداری، سعی در تثبیت جایگاه امارات به عنوان پایتخت صنایع غذایی منطقه دارد.
جشنواره غذا، رویدادی است که در طی آن، دبی، به دلیل تمرکز فعالیت‌های تجاری و حضور برندهای صنعت غذایی، تبدیل به مقصدی برای فعالان و علاقمندان این عرصه، جهت آشنایی با محصولات غذایی امارات می شود. این جشنواره که اولین تجربه‌ی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است، با ارائه گستره‌ای از تجربه لوکس‌ترین رستوران‌ها تا رستوران‌های معمولی مناسب تمامی بودجه‌ها، برندهای بین‌المللی تا مقیاس‌های کوچکتر همچون رستوران‌های وطنی سایر ملیت‌ها، سعی در در ارتقای تنوع، خلاقیت و طبیعت چند فرهنگی غذا در دبی دارد.

این جشنواره توسط Dubai Festivals Retail Establishment به عنوان یکی از آژانس‌های دپارتمان گردشگری و بازاریابی بازرگانی دبی سازمان‌دهی شده است و بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر جهت توسعه جشنواره های شهری است که به نوبه خود به رشد صنعت گردشگری کمک می کند.

نام انگلیسی: 
Dubai Food Festival
زمینه نمایشگاه: 
محل برگزاری: 
دبی

افزودن دیدگاه جدید