نمایشگاه سنگ‌های طبیعی استانبول

شرح: 

نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های طبیعی استانبول معمولا در ماه نوامبر و به مدت چهار روز برگزار می‌شود. این نمایشگاه محلی برای فناوری‌ها و همچنین عرضه‌ی انواع فراورده‌های سنگ‌های طبیعی و مرمر می‌باشد. در طول این نمایشگاه، علاوه بر ارائه محصولات و خدمات مرتبط به سنگ‌های طبیعی، ایده‌های مختلف بکارگیری و پردازش محصولات مختلف از سنگ‌های طبیعی و مرمر توسط شرکت کنندگان ارائه خواهد شد. بازدیدکنندگان این نمایشگاه نیز می‌توانند این فرصت را پیدا می‌کنند تا با آخرین فناوری‌، مواد و نوآوری‌های این صنعت آشنا شوند.
هدف این گردهمایی تنها تعریف استراتژی‌هایی جهت افزایش صادرات نیست، بلکه افزایش آگاهی نسبت به چگونگی استفاده مؤثر از سنگ‌های طبیعی می‌باشد. نمایشگاه سنگ‌های طبیعی، الهام‌بخش انتخاب این نوع سنگ‌ها در معماری و به عنوان یک واسطه جهت روابط تجاری بلند مدت در این صنعت عمل می‌کند. در راستای اهداف و دورنمای نمایشگاه سنگ‌های طبیعی ترکیه، کمیته این نمایشگاه، کشورهای هدف بازدیدکننده خود را مشخص کرده است که از جمله آنها می‌توان به ایران، عراق، چین، هند، مصر، لیبی، تونس، اردن، لبنان، آلمان، فرانسه، انگلیس، ایتالیا و ... اشاره کرد. برخی از شرکت کنندگان برون‌مرزی نمایشگاه از کشورهایی چون هند، چین، افغانستان، ایتالیا، اسپانیا، برزیل، تایوان، کره جنوبی و یونان هستند.
حجم واردات ترکیه در این صنعت در سال ۲۰۱۳ در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال پیش، ۱۳ درصد افزایش یافته و کشورهای چین، اسپانیا، هند و ایتالیا در صدر کشورهایی هستند که ترکیه از آنها سنگ‌های طبیعی وارد می‌کند.
نمایشگاه سنگ‌های ملی در ۸ سالن، با حضور ۹۰۰ شرکت از ۵۱ کشور، در مساحتی حدود ۱۲۰ هزار متر مربع، داخلی و خارجی، سازمان‌دهی شده است و پیشبینی می‌شود حدود ۳۰ هزار بازدید کننده دارد که چیزی حدود ۵ هزار نفر از آنها از خارج از مرزهای ترکیه برای یافتن سنگ‌های مورد نیاز خود راهی این نمایشگاه می‌شوند. شرکت‌های مختلف در این گردهمایی خریداران آینده خود را می‌یابند به گونه‌ای که روزانه از این طریق میلیون‌ها دلار جابه‌جا می‌شود.
این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی CNR اکسپوی استانبول (واقع در جنب فرودگاه آتاتورک) برگزار خواهد شد.

نام انگلیسی: 
Natural Stone Istanbul
زمینه نمایشگاه: 
محل برگزاری: 
استانبول

افزودن دیدگاه جدید