نمایشگاه مبلمان استانبول

شرح: 

نمایشگاه مبلمان استانبول به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری دنیای مبلمان توجه بسیاری را به کشور ترکیه معطوف می‌دارد. این نمایشگاه که بستری است برای ارائه جهانی سطح کیفی و طراحی تولیدکنندگان،  با حمایت انجمن تولیدکنندگان مبلمان ترکیه (MOSDER) - بزرگترین انجمن ترکیه در این صنعت- و وزارت‌ اقتصاد این کشور، اهمیت بیشتری به خود می‌گیرد. ISMOB  با به نمایش گذاشتن آخرین محصولات این صنعت، اهمیت طراحی در صنعت مبلمان، که یکی از صنایع رو به رشد ترکیه می‌باشد را آشکار می‌سازد. هدف از به راه انداختن چنین رویدادی گردهم آوردن فعالان صنعت مبلمان و خریداران مناسب زیر یک سقف، با درنظر گرفتن اندازه و اهداف صنعت می‌باشد. ازجمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می‌توان به مبلمان‌ کلاسیک، مدرن و پیشگام، انواع تخت، صندلی، لوازم جانبی مبلمان و اتاق کودک و نوجوان اشاره کرد.
سالانه بیش از ۴۰۰ طراح ترکیه‌ای و برون مرزی و صدها هزار بازدیدکننده در فضایی با متراژ ۱۲۰ هزار مترمربع (۱۲ تالار) به دنبال عرضه کنندگان و متقاضیان خود نه تنها از ترکیه، بلکه از تمام کشورهای منطقه و اروپا راهی این نمایشگاه می‌شوند. آلبانی، بلژیک، کرواسی، فرانسه، لهستان، آلمان، ایالات متحده آمریکا، هلند، روسیه و تایوان از جمله کشورهای اروپایی هستند که آخرین محصولا ت خود را در استانبول به نمایش می‌گذارند و بازدیدکننده‌های آن نیز متعلق به کشورهای سوئد، سوئیس، انگلستان، دانمارک، چین، ایران، افغانستان، کره جنوبی، برزیل و ... می‌باشند. ترکیه با قرارگرفتن در مسیر راه ارتباطی اروپا و آسیا، دارا بودن سبک زندگی مدرن و معماری سنتی وبا توجه به این که دسترسی به آن از طریق بسیاری از کشورهای همسایه  بسیار ساده و بدون نیاز به ویزا صورت می‌گیرد، به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای برگزاری چنین رویداد مهمی شناخته می شود.
رقابت کشور ترکیه با کشورهای برند صنعت مبلمان در زمینه‌ کیفیت، قیمت، تکنولوژی و طراحی، روز به روز درحال افزایش است. نمایشگاه مبلمان استانبول با هدف حمایت از این بخش، در کشورهای خاورمیانه، آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا گسترش یافته است. این کشور قصد دارد در سال ۲۰۲۳، با صادرات ۱۰ بیلیون دلار، به پنجمین کشور بزرگ تولیدکننده در صنعت مبلمان تبدیل شود.
ترکیه تاکنون توانسته است محصولات خود را به بیش از دویست کشور از هر پنج قاره دنیا صادر کند و این موفقیت را مدیون کیفیت، مهارت و طراحی خود در صنعت یاد شده می‌باشد. نمایشگاه مبل استانبول، تنها مختص روش‌ها و محصولات مدرن نیست به گونه‌ای که مبلمان طراحی شده به روش‌های سنتی نیز در این نمایشگاه برای اولین بار به نمایش درآمده اند. اهمیت ISMOB تا جایی است که بزرگترین تولیدکننده مبلمان جهان، Ashley Furniture، نیز در این نمایشگاه حضور به عمل می‌آورد.
ISMOB، یکی از سه نمایشگاه مهم شناخته شده در صنعت مبلمان، طراحان و خریدارانی را از سرتاسر جهان را در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي CNR EXPO، در اطراف فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع دراستانبول ترکیه، گردهم می‌آورد.
CNR از سال 2002 اقدام به تأسیس EXPOTOUR در راستای برآورده کردن نیازهای مختلف صنعت گردشگری کرده است. EXPOTOUR به عنوان تنها آژانس مسافرتی رسمی ارائه دهنده خدمات تورهای نمایشگاهی از جانب CNR و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، انواع خدمات گردشگری را ازجمله، ترانسفر، تهیه بلیت، بازدید از سایت‌های مختلف و ... به مشتریان خود ارئه می‌دهد.

نام انگلیسی: 
ISMOB
زمینه نمایشگاه: 
محل برگزاری: 
استانبول

افزودن دیدگاه جدید