نمایشگاه گوانجو - کانتون فیر

شرح: 

نمایشگاه گوانجو ( نمایشگاه کانتون فیر) سالی دو بار در فصول بهار و پاییز، مصادف با آوریل و اکتبر هر بار در سه فاز 5 روزه در شهر گوانگجو(گوانگژو یا کانتون نیز نامیده می‌شود) در کشور چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه از بهار سال ۱۹۵۷ و با عنوان  «نمایشگاه محصولات صادراتی چین» فعالیت خود را در زمینه نمایشگاهی شروع کرده و با سابقه‌ی ۶۰ ساله بین نمایشگاه‌های مختلف کشور چین در جایگاه رفیعی قرار گرفته است بطوریکه می‌توان آن را جامع‌ترین نمایشگاه تجاری چین نامید که در بالاترین سطح، بزرگترین مقیاس از نظر مساحت نمایشگاه، گسترده‌ترین و بیشترین تعداد غرفه‌داران، متنوع‌ترین تعداد کالا و خدمات و از طرفی بیشترین تعداد خریداران خارج از کشور با بزرگترین گردش مالی کسب و کار در چین، یکی از کامل‌ترین انواع نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود.

این نمایشگاه از سال ۲۰۰۷ به بعد نام قبلی خود را به نمایشگاه صادرات و واردات چین تغییر داده است. نمایشگاه در مجتمع نمایشگاهی تازه احداث شهر گوانجو تحت عنوان پاژو (PAZHOU) که جزو مجموعه‌های نمایشگاهی مطرح و قابل تأمل در دنیاست، برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه بیش از ۲۴ هزار شرکت معتبر و برتر تجاری خارجی و ۵۰ هیئت تجاری شامل صدها شرکت از بهترین‌ها در حوزه تجارت خارجی چین، با ظرفیت‌های بسیار خوب مالی و اعتباری که شامل شرکت‌های تجاری خارجی، تولیدکنندگان، موسسات علمی تحقیقاتی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خارجی و شرکت‌های خصوصی می‌باشد حضور دارند.

از این رو فرصتی‌ مناسب جهت صادرات و واردات محصولات همراه با الگوهای متنوع و انعطاف‌پذیر تجاری را فراهم می‌آورد که در آن فعالیت‌های مختلف تجاری از جمله همکاری‌های اقتصادی و تبادلات اقتصادی و فنی، بازرسی کالا، بیمه، حمل و نقل، تبلیغات، مشاوره و غیره نیز به طرق مختلف ضمن برپایی نمایشگاه انجام می‌گردد.

نام انگلیسی: 
Canton Fair
زمینه نمایشگاه: 
محل برگزاری: 
گوانگجو

افزودن دیدگاه جدید