رونمایی «اتحاد ایرویز» از هواپیماهای جدید

متن: 

هواپیمایی اتحاد، خط هوایی ملی امارات متحده عربی،در مقابل ۲۰۰ رسانه در جهان در شهر ابوظبی، از اولین هواپیماهای ایرباس A380  و بوئینگ 787 ناوگان خود پرده‌برداری کرد.
شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز از جمله ایرلاین‌های معتبر خاورمیانه به شمار می‌رود. اتحاد اولین سری هواپیماها از سفارش خود از شرکت‌های بوئینگ و ایرباس را در شهر ابوظبی تحویل گرفت و درهای این دو مدل هواپیما برای اولین بار جهت به نمایش گذاشتن فضای داخلی کابین باز شدند، کابینی که شامل محل اقامتی بسیار لوکس می شود و تنها سوئیت ۳ اتاقه در آسمان می باشد.
در امتداد بدنه هواپیما نماد ملی امارات متحده، در کنار نام اتحاد و پرچم ملی این کشور قرار گرفته است. الگوی طراحی نیز یکی از ویژگی‌های کلیدی فضای داخلی کابین این دو هواپیمای جدید می‌باشد که چه از طریق بروشورها و چه تبلیغ در سالن‌های درجه یک معرفی شده‌اند. نام این الگوی طراحی "وجوه  ابوظبی"  (Facets of Abu Dhabi) است که از رنگ‌هایی استفاده می‌کند که بیانگر دورنمایی از امارات هستند، از ماسه‌های تیره‌تر «لیوا» ( در ابوظبی ) تا رنگ‌های روشن‌تر طبیعت شمال امارات. تمامی ناوگان اتحاد که بالغ بر ۱۰۰ هواپیما می باشد، در طی سه سال آینده به رنگ جدید درخواهند آمد تا  "وجوه  ابوظبی" در سرتاسر جهان دیده شود.
این شرکت همچنین از یونیفورمی جدید جهت خدمه پرواز رونمایی کرده است. پس از تشکیل این هواپمایی در سال ۲۰۰۳ این نخستین باری است که یونیفورم اصلی با رنگ‌های استفاده شده در فضای داخلی کابین و هواپیمای جدید هماهنگ و متحد است. طراح ایتالیایی این یونیفرم،Ettore Bilotta، قهوه‌ای شکلاتی گرم را به عنوان رنگ پایه در یونیفرم‌های مختلف، رنگ بنفش را برای خدمه پرواز و کارکنان سالن و همچنین نارنجی سوخته را برای پرسنل خدمات ویژه انتخاب کرده است.
هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۵ هفت فروند هواپیمای عریض شامل ۴ فروند هواپیمایA380 ایرباس  و ۳ فروند بوئینگ s9-787 و ۷ فروند هواپیمای باریک شامل یک فروند A320 و ۶ فروند A321s ارائه خواهد کرد.
هواپیمای ایرباسA380  از ۲۷ دسامبر روزانه به London Heathrow و بوئینگ ۷۸۷ از ۱ فوریه به دوسلدورف به راه خواهد افتاد.  
James Hogan رئیس و مدیرعامل هواپیمایی اتحاد گفت: «چند ماه پیش شرکت امارات از فضای داخلی کابین هواپیمای جدیدA380  رونمایی کرد و باعث افتخار است که نمای بیرونی آن را نیز به نمایش همگان بگذاریم. وی ادامه داد: همانطو که در کوتاه مدت به کرات به این مهم دست یافته‌ایم، هم اکنون نیز در حال تغییر چشم‌انداز سفر هوایی مدرن به روش خودمان هستیم.»
«با راه‌اندازی این هواپیماها، ما طلیعه‌دار عصری جدید از تجمل بی‌نظیر، راحتی و خدمات هستیم. این نوآوری‌ها نشان‌دهنده چشم‌انداز ما در آینده هستند.»
A380 تنها هواپیمای اتحاد است که آپارتمان درجه یک ارائه می‌دهد، به صورتی که دارای یک فضای نشیمن کامل و مبل تخت خواب شو می باشد.
سوئیت درجه یک بوئینگ 787، یک فضای مجهز به مینی‌بار و صندلی مرکزی را به مسافر ارائه می دهد که قابلیت تبدیل شدن به یک تخت دو نفره را نیز داراست. در مجموع A380 دارای ۷۰ اتاق و بوئینگ ۷۸۷ دارای ۲۸ اتاق در سطح بیزینس هستند که همگی قابلیت دسترسی به تختی به طول ۸.۵ اینچ را دارند. صندلی اقتصادی هوشمند نیز در A380 و بوئینگ 787 آغاز به کار کرده است که به یک پشتی صندلی ثابت جهت راحتی مسافر مجهز شده است.


 

افزودن دیدگاه جدید